En aquest bloc, he intentat penjar fotos de vehicles en estat original, fotografies que guarden tota l'essència de l'època en què van ser construits.
A part d'aquestes també hi anireu veient fotos de concentracions de clàssics d'avui en dia, però dels vehicles que respectin bastant l'originalitat, com a trossets de la nostra història, es mereixen un bon tracte (p.d.: reflexió totalment personal i respectant altres formes de restaurar clàssics).
En quant als vehicles esportius, aqui trobareu imatges d'aquests però en la versió "carrer"(normalment sèries limitades per tal de poder homologar les tranformacions a les quals era sotmès el mode base).
No hi trobareu vehicles clàssics transformats actualment en versió carreres o en versió tuning, ja que moltes d'aquestes transformacions, no totes, alguna es podria arribar a salvar, deixen molt que desitjar i sotmeten als vehicles a viure en un "purgatori" del que sembla mai els deixarem sortir.
Amb aquest escrit no pretenc faltar a ningú, ja que molts clàssics, encara que restaurats d'una forma no gaire afortunada són clàssics i s'han salvat, però voldria fer reflexionar als que vulguin adquirir clàssics, per dir-los que una restauració original ensenya com eren els cotxes dels nostres avis, pares, tiets i amb els quals, molts de nosaltres, ens van marcar l'infància, com eren els vehicles, com es contruïa, són, com he dit abans, trossets d'història que no hem de deixar perdre.
Com a bon gironí, el Rally Costa Brava va marcar la meva infantesa, aquells anys 80 amb el Lancia 037 Martini, el Sunbeam d'en Zanini, el Delta Integrale, el BMW d'en Bassas, el Visa d'en Mia Bardolet , el Kadett GSI d'en Borja Moratal....etc... i molts dels que llegiu aquest blog segur que recordeu la competició de la vostra època, però ha de ser això, un record, no tots els 124 FL han de ser el d'en Zanini, no tots els Simca 1000 ha de ser Simca Rallye, els R8 TS FASA han de ser R8 Gordini?, tots els Mini han de ser Cooper? i un llarg etcètera... Però si teniu la sort de que us caigui una unitat preparada a l'època, cas de 124 ex-SEAT, com a cas més proper, endavant, estareu restaurant un trosset d'his.tòria de la competició
SEAT 1430-1600
SEAT 1430-1600 + Moto Guzzi 65
factoria SEAT
SEAT 127
SEAT 132
SEAT 1200 SPORT
ossa yankee
SEAT RITMO CLX
SEAT 850 "5 PUERTAS"
SEAT 600
Citroën SM
RENAULT 8
autobianchi a112 abarth
AUTOBIANCHI A112 ABARTH
LANCIA DELTA HF4WD
EMELBA
PEGASO Z-102
PEGASO
Pegaso Comet
PEGASO
Dodge 3700 GT
DODGE Boulevard "Serra"
SIMCA 1000
Renault super5 GTTurbo
Ford SIERRA RS Cosworth
PEUGEOT 205 Turbo 16
BMW M3
PORSCHE 928
Furgó DKW
Audi Coupé Quattro
VW Golf 2 1983
VW Golf GTI 16v (1985)
Siata "Patricia"
EBRO
Renault 5 950
RENAULT 17
MINI 1000
Citroën DS
OPEL MANTA 400
Seguidors
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
12 comentaris:
Nota: A partir d'avui ja podeu fer comentaris.
Em sembla que estas malalt de clàssics!!
Si ets un malalt de classics.com.
De fet,en jordi ha tingut una infantesa molt dura: als 9 anys,l'any 1972,va robar ( segons ell li van deixar) un 124 sport que despres de fer el ruc el va esfonsar a la bassa de la farga.Als 7 anys ja robaba benzina de les furgonetes 2 cv i dians,als 5 anys va robar i incendiar una lambreta,als 2 anys va agafar un gelat comtessa de can bayes i va correrfins al carrer sorrall...,en fi tot un munt de delincuencia.Sempre assesorat pel vaquilla quan venia a estiuejar per lloret.I ara als 42 anys,pare de familia nombrosa ( te 8 xics,un gos,dos gats,un periquito,i un lloro que diu: "P.S.A.,P.S.A.,P.S.A ") s'ha reformat i es bona persona i tot.Pero l'unica manera de tornar al passat de la delincuencia automobilistica,es fent un bloc.Si,efectivament estas MALALT de classics,encara que n'hi han de pitjors...
Salutacions.
Jordi pujol.
P:D: un ML sera un classic?
Que diu ara aquest ximple! malalts son els que restauren DKV!!! ARG!!!
Hola jordi!
A veure si em pots ajudar.Estic restaurant un talbot horizon i no se si li poden quedar prou be unes llantes bbs de 17" o unes de 15".El color del cotxe es vermell amb un llamp blanc al lateral( tipus starski i hash),els vidres del darrera son tintats ben foscos,tinc quatre fanals,dos de boira i un alero que s'obre quan passo dels 140 km, es que li vaig canviar el motor,el seu de gasoil no tiraba gota.Ara duc un de 150 cv,un de volkswagen.En fi com veus jo tambe tinc un classic com tu.Que et sembla de 17 o 15 polçades?
Gracies,jordi que deu t'ho pagui.
mira Jordi tinc un cusí que ha comprat un R-11 turbo i no se com fer-li entendre que l'ha de pintar de ls colors oficials!!! em pots ajudar?
prohibit tunejar clàssics
Felicitats Jordi.
Nomes un apasionat dels classics com tu, podia fer un blog tan fidel i representatiu dels vehicles classics
You really make it seem so easy along with your presentation however I
to find this matter to be actually something which I believe I might never understand.
It kind of feels too complex and very vast for me. I am taking
a look forward in your next submit, I will attempt to get the
dangle of it!
Also see my web site: best remodeling contractors orlando fl
Howdy! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization?
I'm trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I'm
not seeing very good gains. If you know of any please share.
Kudos!
Feel free to surf my web page - cheap iPhone 5 for sale online
I need to to thank you for this excellent read!! I certainly enjoyed every bit of
it. I've got you book marked to check out new things you post…
Here is my weblog network deployment
Publica un comentari a l'entrada